آبتین ممدوح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استعداد ذاتی هم نیاز به پرورش اساتید دارد

آبتین ممدوح معتقد است بیان صحیح در هنر دوبله با مطالعه زیاد، تمرین و آموزش به دست می‌آید.

استعداد ذاتی هم نیاز به پرورش اساتید داردآبتین ممدوح دوبلور و مدیر دوبلاژ واحد سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای موفقیت در هنر دوبله، علاوه بر داشتن صدای خوب، فن بیان صحیح و برقراری ارتباط با حس بازیگر از جمله عواملی است که موفقیت در این عرصه را تضمین می‌کند. 

وی ادامه داد: بیان صحیح با مطالعه زیاد، تمرین و آموزش به دست می‌آید.

بازیگر سریال «ما همه خوبیم» تصریح کرد: شناسایی اساتید معتبر و حضور در کلاس‌های آموزشی خارج از سازمان صدا وسیما یک امر کاملا شخصی بوده و علاقه‌مندان باید در مورد آن تحقیقات لازم را انجام دهند.

وی افزود: به نظرمن، استعداد افراد یک مقوله کاملا ذاتی بوده و اساتید تنها آن را پرورش می‌دهند.
دوبلور سریال «پرستاران» با اشاره به راه ورود علاقه‌مندان به عرصه دوبله، اظهار داشت: تنها راه ورود به عرصه دوبله، از طریق شرکت در فراخوان‌های صدا و سیما و مسابقات تلویزیونی است. 

ممدوح در پایان خطاب به جوانان علاقه‌مند به هنر دوبله خاطرنشان کرد: همچنان راه‌های ورود جوانان به عرصه دوبلاژ باز است؛ به دلیل اینکه واحد دوبلاژهمیشه نیازمند صداهای جدید است. البته علاقه‌مندان باید با آگاهی کامل در مورد درآمد ناچیز دوبله وارد کار شده و پس از آن برای ماندگاری در آن عشق، علاقه، صبوری و پشتکار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.