بهانه‌ای برای تقسیم خاطرات شیرین دوبله با مردم

گوینده «شب بخیر کوچولو» می‌گوید: مستند«دوران افشاریه» بهانه‌ای است تا خاطرات شیرین دوبله را با مردم تقسیم کنیم

مریم نشیبا گوینده رادیو سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:بنظر من، فعالیت‌هایی مثل مستند«دوران افشاریه» بهانه‌ای است برای اینکه دوباره کنار هم جمع شویم و خاطرات شیرین هنر دوبله را با همه مردم تقسیم کنیم. 

وی ادامه داد: از همه عزیزانی که بانی این حرکت زیبا شدند، تشکر می‌کنم.

غلامعلی افشاریه همانند پدر، اعتماد به نفس،عشق به کار و انسانیت را به من یاد دادند.

هومن باقری دوبلور و مدیردوبلاژسیما نیز ضمن تحسین این اقدام، عنوان کرد: مستند «دوران افشاریه» حرکتی زیبا و شایسته‌ای برای پاسداشت پیشکسوتان دوبله است.

هومن باقری دوبلور و مدیردوبلاژ سیما در خصوص  ساخت مستند «دوران افشاریه» نیز اظهار داشت:در مراسم رونمایی مستند «دوران افشاریه»، احساس خیلی خوبی داشتم و خوشحالم از همه عزیزانی که حرکت زیبای و در شایسته‌ای را برای پاسداشت پیشکسوتان دوبله انجام دادند.

دوبلور و مدیر دوبلاژ «چهارسوی علم» تصریح کرد: ابوالفضل توکلی، بانی ساخت مستند درخصوص پیشکسوتان دوبله شدند و بنظر من، او مستند ساز قابلی بوده بدلیل اینکه همه جوانب کار مستند را به خوبی می‌شناسد.

وی ادامه داد: مستند «دوران افشاریه»، در مدت کوتاه و به صورت فشرده ساخته شد، با این حال کیفیت و مضمون مستندهای آقای توکلی تاثیرگذار و خوش‌ساخت بودند.

دوبلور و مدیر دوبلاژ «الماس سیاه» در پایان خاطرنشان کرد: من از سال 1378 در خدمت غلامعلی افشاریه بودم و در همه این سال‌ها، با استاد زندگی کردم و همونطور که همیشه اعلام کردم نه تنها او استاد من بوده بلکه همانند پدر اعتماد به نفس،عشق به کار و انسانیت را به من یاد دادند و من با همین آموخته‌ها به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردم.از همینجا از همه زحمات خالصانه استاد افشاریه تشکر می‌کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.