بیرجند؛

برگزاری سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران

سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس با 13 برنامه محوری برگزار می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سرهنگ برازنده، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در سال 1359 در صحرای طبس با  13 برنامه محوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رونمایی از نرم افزار بازدید مجازی از محل وقوع حادثه صحرای طبس از کلیدی ترین برنامه های این مراسم است،افزود: نامه‌ای به رئیس جمهور فعلی آمریکا نیز نوشته از آن ها دعوت شده تا به صحرای طبس بیایند و محل شکست مفتضحانه ‌آمریکا را در اینجا مشاهده کنند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت:مراسم صحرای طبس به صورت منطقه ای برگزار شده و استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، سمنان، یزد و اصفهان در این مراسم حضور خواهند داشت.

سرهنگ برازنده افزود: اعزام سخنران به مدارس، برگزاری جشن مبعث رسول اکرم (ص)، برگزاری یادواره شهدا بخش دیهوک و تجلیل از مادران شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، تشکیل حلقه‌های صالحان با موضوع استکبارستیزی، برپایی نمایشگاه استکبارستیزی در حاشیه مراسم صحرای طبس، برپایی ایستگاه سلامت و برگزاری مسابقه فرهنگی اعجاز شن‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت پنچم اردیبهشت و حادثه صحرای طبس است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.