بیرجند؛

دستگيری سارق منازل در حال ساخت

سارق منازل در حال ساخت با 12 فقره سرقت در شهرستان بیرجند دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سرهنگ امیرآبادی زاده،فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: با وقوع چندين فقره سرقت از منازل در حال ساخت، بررسی موضوع به طور ويژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: تیم ويژه ای از مأموران انتظامی کلانتری های 11توحید و 12 میدان امام خمینی(ره) شهرستان بیرجند برای بررسی موضوع تعیین شدند که با تلاش شبانه روزی و  اقدامات پلیسی اطلاعاتی سارق و مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: سارق دستگیر شده به 12 فقره سرقت اعتراف کرد و با توجه به اعترافات مالخر نیز انبار ضایعاتی متعلق به وی توسط مأموران بازرسی شده که تعداد زیادی از اموال سرقتی کشف شد و با مراجعه مالباختگان به کلانتری11توحید اموال مسروقه پس از شناسایی تحویل مالکان شد .

سرهنگ امیرآبادی زاده با بيان اينکه در سرقت های انجام شده از ساختمان های در حال ساخت در بررسی اولیه پلیس مشخص شد،این ساختمان ها اکثرا فاقد درب ورودی بوده اند،افزود: به منظور پيشگيری از جرايمی نظير سرقت ضمن استفاده از تجهيزات ايمنی و محافظتی از قبيل دوربين مداربسته،پس از دیوار کشی ساختمان حتما نسبت به نصب درب ورودی و انسداد مسیر های ورودی به ساختمان اقدام کنند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.