علما حافظان مرزهای دینی هستند

امام جمعه موقت بیرجند: علما و معلمان با بیان و قلمشان می‌توانند از دین حفاظت کنند و جامعه را نجات دهند.

امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز معلم گفت: علما راستین کسانی هستندکه به میدان می‌آیند و تا پای جان با بیان و قلمشان از دین حفاظت می‌کنند و جامعه را نجات می‌دهد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه علامه مطهری، نیز در آن شرایطی که تعریف‌های نادرست از دین می‌شد با بیان و قلمش دین را محافظت کرد و تمام کتاب هایش مورد تایید است گفت: معلمان و اساتید باید این شخصیت بزرگ را الگو خود قرار هند.

وی با اشاره به روز کارگر نیز گفت: هرکسی که اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امسال سال تولید و جهش تولید با مشارکت مردم است به نقش کارگران و کارفرمایان در این جهاد تاکید کرد.

حجت الاسلام نوفرستی در بخش دیگری از خطبه‌ها در خصوص وعده صادق نیز گفت: ایران با زدن موشک به اسرائیل توانست قدرت و جسارت اسلام و ایران را نشان دهد که با این اقدام شهامت در دل ملت‌ها ایجاد و قوت قلب مسلمانان شد.

وی افزود: در آینده خواهیم دید که مظلومان بیدار خواهند شد و به مقابله با مستکبران خواهند پرداخت.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به سفر رییس جمهور به پاکستان و گفت: سفر رئیس جمهور به پاکستان نیز اتفاق خوبی را رقم خواهد زد و حضور رییس جمهور در پاکستان نیز در مقابله تحرکات تروریست‌ها نقش موثری خواهد داشت.

وی درخصوص موضوع حجاب با بیان اینکه این روز‌ها اقداماتی توسط نیرو‌های انتظامی و قوه قضائیه صورت می‌گیرد، افزود: قطعا موضوع حجاب و ناهنجاری‌ها باید از سوی نیروی انتظامی دنبال شود و باید حتما باید در این موضوع دقت داشته باشند همانطور که رهبر انقلاب بیان کردند.

حجت الاسلام نوفرستی به نقش زن مسلمان و مومن در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان مسلمان با حجاب و عفت شان افتخارات زیادی کسب کردند و به دشمنان نشان دادند که با حجاب هم می‌شود به موفقیت‌های زیادی برسند.

در پایان مراسم نماز جمعه از ۳ کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر و تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی که در زمینه طرح نور فعالیت داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.