استقبال کم رنگ از انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی/ باران چشمه در جمع کاندیداها

پس از گذشت 10 روز از مهلت قانونی برای انتخابات فدراسیون تیراندازی تنها 3 نفر برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند.

استقبال کم از انتخابات  ریاست فدراسیون تیراندازی/رئیس تریبت بدنی نیروهای مسلح در جمع کاندیداهابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی از 19 فروردین ماه آغاز شده است و طبق مصوبه زمان قانونی آن امروز به پایان می رسد اما این تاریخ تمدید شد و متفقاضیان فرصت دارند تا روز شنبه 2 فرودین ماه برای حضور در انتخابات فدراسیون تیراندازی ثبت نام کنند.

مسعود شیخی فرد دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در باره بررسی آیین نامه فدراسیون تیراندازی و شرایط حضور کاندیدا برای شرکت در انتخابات فدراسیون اظهار داشت: آیین نامه فدراسیون با ابهاماتی رو به رو بوده است که طبق مذاکراتی که صورت گرفت مشکلات و ابهاهامات موجود برطرف شد.

وی افزود: طبق آیین نامه جدید فدراسیون هر داوطلب برای حضور در انتخابات باید از 5 نفر اعضای مجمع (از میان هیئت استان ها و نمایندگان نهاد های عضو )معرفی نامه دریافت کنند و هر مجمع استان نیز می تواند به یک نفر معرفی نامه بدهد.

دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی درباره اینکه تاکنون چند نفر در انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی ثبت نام کردند تصریح کرد: تاکنون باران چشمه، علی دادگر و مسعود زکی زاده برای حضور در انتخابات فدراسیون اعلام آمادگی کردند. متقاضیان تا 10 روز  برای ثبت نام فرصت داشتند که زمان قانونی آن امروز به پایان رسید اما این تاریخ تا ساعت 3 روز شنبه تمدید شد.

دبیر فدراسیون تیراندازی درباره وضعیت تیم ملی تیراندازی برای اعزام به بازی های کشورهای اسلامی گفت: تیم تیراندازی با 12 ورزشکار در 3 رشته به این مسابقات اعزام می شود اما هنوز اسامی قطعی برای اعزام مشخص نشده است. آنچه که برای اعزام در اولویت قرار دارد آمادگی تیراندازان و شانس برای کسب مدال است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از پایان بازهای کشورهای اسلامی اعزام تیراندازان به مسابقات هانوفر و مونیخ در برنامه های پیش رو  فدراسیون قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار