مربی تیم ملی تفنگ؛

تیراندازی شانس زیادی برای کسب مدال در بازی های اسلامی دارد

اینانلو گفت: ورزش تیراندازی در ماده تفنگ از شانس زیادی برای کسب مدال و قهرمانی در بازی های کشور های اسلامی باکو برخوردار است.

تیراندازی شانس زیادی برای کسب مدال در بازی های اسلامی داردابراهیم اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی تفنگ برای شرکت در بازی های کشور های اسلامی اظهار کرد: اردوی تیم ملی تفنگ برای شرکت در این دور از رقابت ها از 6 فروردین ماه آغاز شده است و تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد. در حال حاضر 14 تیرانداز در اردو  به سر می برند.

وی افزود: کمیته ملی المپیک برای رشته تیراندازی ابتدا 6 سهمیه در نظر گرفته بود که با اعتراض مسئولان فدراسیون همراه شد که در نهایت 6 سهمیه دیگر به تیراندازی اضافه کردند و اکنون تیم ملی تیراندازی با 12 ورزشکار در 3 رشته تفنگ تپانچه و اهداف پروازی در این رقابت ها شرکت می کند.

اینانلو در ادامه گفت: از بین 12 سهمیه ای که تیراندازی برای بازی های کشور های اسلامی دارد 7 سهمیه به رشته تفنگ تعلق گرفت که اهداف پروازی با 1 تیرانداز به بای های کشور های اسلامی اعزامی چند سهمیه دیگر به رشته تپانچه داده شد.

سرمربی تیم ملی تفنگ بیان کرد: تیم تفنگ ایران شانس زیادی برای کسب مدال و قهرمانی در بازی های کشور های اسلامی دارد و با توجه به حضور تیراندازان کشورهای عربی رقابت جذابی را در بازی های کشور های اسلامی شاهد خواهیم بود.

وی درباره وضعیت تمرینی تیراندازان و اینکه فشنگ کافی در اختیار تیراندازان قرار دارد اظهار داشت: کمبود فشنگ از معضلات همیشگی و چندین ساله فدراسیون است که از بازی های آسیایی گوانگژو تا کنون برای تامین فشنگ کافی مذاکرات زیادی انجام دادیم. برای تامین فشنگ ورزشکاران با 2 مشکل رو به رو هستیم که یکی از مشکلات عمده مربوط به کارخانه هایی است که باید مجوز فروش این مهمات به کشورمان را داشته باشند و دیگری مشکل مالی فدراسیون است.

سرمربی تیم ملی تفنگ در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با مقدار فشنگی که برای بازی های المپیک به ما داده شد تمرین می کنیم و هر تیرانداز ما در روز کمتر از 30 تیر می زند در حالیکه یک تیرانداز خارجی بیش از 250 تیر روزانه شلیک می کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار