سرمربی تیم ملی تپانچه:

بهترین ها به بازی های کشورهای اسلامی اعزام می شوند

خدابنده لو گفت: برای شرکت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بهترین تیراندازان تپانچه برای اعزام اتنخاب می شوند.

خدابنده لو:بهترین ها به باز های کشورهای اسلامی اعزام می شوندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین دوره بازی های کشور های اسلامی از 21 تا 31 اردیبهشت ماه به میزبانی کشور آذربایجان آغازمی شود که که بیش از 5هزار ورزشکار از 50 کشور در 20 رشته ورزشی در این دور از رقابت ها شرکت می کنند.

کاروان ورزشی ایران نیز با 270 ورزشکار به این مسابقات اعزام می شود.

رشته تیراندازی از جمله ورزش هایی است که در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارد. تیم ملی تیراندازی ایران نیز با ترکیب 12 تیراندازی در 2 رشته تفنگ و تپانچه با دیگر ورزشکاران به رقابت می پردازند.

سکینه خدابنده لو سرمربی تیم ملی تپانچه درباره وضعیت ملی پوشان جهت حضور در این مسابقات اظهار داشت: اردوی تیم ملی از 6 فروردین ماه در سه رده سنی آغاز شده است که اردو تیم تپانچه در رده جوانان و نوجوانان تا پایان فرودرین ماه ادامه دارد اما تیم بزرگسالان تا شروع بازی های کشورهای اسلامی در اردو به سر می برند.

وی افزود:برای شرکت در این مسابقات برترین ها را انتخاب می کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آوریم. در حال حاضر 15 تیرانداز تپانچه در اردو حضور دارند که در سه رده سنی هستند.

خدابنده لو ادامه داد: هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که چه تعداد ورزشکار تیراندازی به این مسابقات اعزام می شوند. مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا حضور تیراندازان در بازی های کشور های اسلامی را به حداکثر برسانند. امیدورام تیم ملی تیراندازی در این رویداد بزرگ با بیشترین ورزشکار حاضر شود و بهترین نتیجه را کسب کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار