سرمربی تیم ملی اهداف پروازی؛

حل مشکلات اهداف پروازی در توان فدراسیون نیست

عبدالمحمدی گفت: برطرف کردن مشکلات رشته اهداف پروازی در توان فدراسیون نیست و نیاز به حمایت جدی مسئولان ورزشی کشور دارد.

حل مشکلات اهداف پروازی در توان فدراسیون نیستفرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو اعزام تیم ملی اهداف پروازی به جام جهانی قبرس اظهار کرد:تیم ملی اهداف پروازی به دلیل شرایط نامطلوبی که داشت امسال به جام جهانی قبرس اعزام نشد البته اردو تیراندازان برای شرکت در مسابقات از اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود اما وضعیت مناسبی نداشتیم و به موقع در اختیار ملی پوشان قرار نمی گرفت.

وی افزود:برای شرکت در جام جهانی نیاز به آمادگی بیشتر داشتیم با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان را در پیش داریم فدراسیون تصمیم گرفت تیم ملی را به یکی از این دو مسابقه اعزام کند که  مساباقت قزاقستان در اولویت قرا گرفت.

سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در ادامه عنوان کرد: هدف اصلی ما بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات مسکو است که از آبان ماه 95 برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه ایران در این دو رویداد انجام شد تا بدنه اصلی تیم ملی را شرکت در این رقابت ها تشکیل دهیم.

وی درباره خداحافظی علی حافظی از تیم ملی گفت: لغو اعزام تیم ملی به جام جهانی قبرس موجب اعتراض بیشتر تیراندازان شد که یکی از نمونه های آن خداحافظی علی حافظی تیم ملی بود.وی از ملی پوشان موفق اهداف پروازی است که در مسابقات داخلی و خارجی رکورد های خوبی دارد. کناره گیری وی از تیم ملی یک تصمصم احساسی بود که امید وارم تجدید نظر کند دوباره به تیم ملی بازگردد. تمام تلاشم را انجام دادم تا تیم ملی به جام جهانی قبرس اعزام شود که متاسفانه نتیجه بخش نبود.

عبدالمحمدی افزود:برای بازی های همبستگی کشور های اسلامی نیز از بین 12 تیراندازی فقط یک ورزشکار اهداف پروازی به این مسابقات اعزام می شود.  

البته باید این موضوع را در نظر داشت با توجه به شرایط ورزشی کشور مسئولان اولویت اعزام به مسابقات را به رشته هایی می دهند که شانس بیشتری برای کسب مدال دارند که در تیراندازی ایران ماده اهداف ثابت از شانس بیشتری برای کسب مدال برخوردار است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات رشته اهداف پروازی فراتر از آن است که بتوان مطرح کرد.حل معضلات این رشته در توان فدراسیون نیست و نیاز به همکاری مسئولان ورزشی کشور دارد.ورزشکاران اهداف پروازی به جایگاهی رسیدند که توانایی درخشش در مسابقات جهانی را دارند اما متاسفانه به این ورزش بها داده نمی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار