تقویم فدراسیون تیراندازی در سال 96

کشورهای اسلامی آزمونی دوباره برای تیراندازان است

مهم ترین رویدادی که فدراسیون تیراندازی در سال 96 در پیش دارد اعزام تیراندازان به بازی های آسیایی باکو آذربایجان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه های فدراسیون تیراندازی در سال 96 با برگزاری اردو تیراندازان از 5 فرودین ماه آغاز می شود اما در ادامه رویدادهای مهمی در پیش دارد که نزدیک ترین مسابقه برون مرزی تیراندازی شرکت در بازی های کشور های اسلامی باکو آذربایجان است.
 
بازی های کشورهای اسلامی اردیبهشت ماه به میزبانی کشور آذربایجان برگزار می شود که تیم تیراندازی کشو رمان در قالب 3 تیم تفنگ تپانچه و اهداف پروازی به این رقابت ها اعزام می شود.

از این رو اردو تیم ملی تیراندازی جهت آمادگی حضور در این رقابت ها از 5 در سایت مجموعه ورزشی آزادی فروردین ماه آغاز می شود.

پس از بازی های کشور های اسلامی اردوی هانوفر آلمان از دیگر برنامه های فدراسیون در سال 96 است که این تورنمنت ویژه جوانان و نوجوانان خواهد بود که همزمان با باز یهای کشورهای اسلامی برگزار می شود.
 
جام جهانی مونیخ آلمان از جمله مسابقاتی است که در تقویم سالانه فدراسیون تیراندازی قرار دارد که این رقابت ها خردادماه انجام خواهد شد و تیم تیراندازی کشورمان در دو بخش تفنگ وتپانچه به این مساباقت اعزام می شود.

رقابت های جام جهانی تیراندازی به میزبانی باکو که خرداد ماه انجام می شود تیم تیراندازی کشو رمان در این رقابت ها شرکت می کند.
 
اعزام تیراندازان به مسابقات مونیخ نیز از دیگر برنامه های فدراسیون تیراندازی است که در تقویم سالانه فدراسیون قرار دارد و تیم ملی تیراندازی کشور مان در دو بخش مردان و زنان به این مسابقات اعزام می شود.
 
علاوه بر مسابقات برون مرزی که فدراسیون در نظر گرفته است رقابت ها لیگ برتر تیراندازی و مسابقات آزاد و قهرمانی کشور نیز در برنامه های فدراسیون قرار دارد.
 
لیگ برتر تیراندازی امسال با حضور 8 تیم در دو بخش مردان و زنان تیرماه آغاز می شود.
 
همچنین لیگ دسته یک تیراندازی نیز با حضور 8 تیم آغاز خواهد شد. این رقابت ها در 14 هفته در سالن مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که در پایان لیگ برتر قهرمانان مشخص خواهند شد.
 
برگزاری مسابقات آزاد تیراندازی در رشته های تفنگ وتپانچه و اهداف پروازی نیز در تقویم فدراسیون تیراندازی قرار دارد.
 
مسابقات آزاد تیراندازی در دو بخش تفنگ و تپانچه مردان و زنان در 5 مرحله برگزار می شود که مرحله آن از هفته سوم فروردین ماه خواهد شد.همچنین رقابت ها سلاح های بادی زمستانی تفنگ وتپانچه نیز از دیگر برنامه های فدراسیون تیراندازی در بخش مسابقات داخلی است که از آذر ماه آغاز می شود.
 
مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در 7 نوبت در دوبخش مردان و زنان برگزار می شود که مرحله نخست آن اسفندماه سال 95 برگزار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار