اصفهان؛

انتشار اطلاعات خصوصی در فضای مجازی

فردی كه با فريب افراد اطلاعات شخصی آنها را دريافت و در فضای مجازی منتشر می كرد ازسوی ماموران پليس فتای اصفهان شناسايی و دستگير شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سيد مصطفي مرتضوي" رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان  بيان داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي وي در فضاي مجازي بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت:شاكي در اظهارات خود افزود مدتي پيش در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي با فردي آشنا شده و فريب وي را خورده و عكس هاي خصوصي و خانوادگي ام را در اختيار وي قرار دادم كه متاسفانه آنها را در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي منتشر كرد.

سرهنگ مرتضوي بيان داشت:با انجام تحقيقات پليسي و اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم در خارج از استان اصفهان شناسايي و با اعزام اكيپي از مامورين اين پليس، دستگير و به اين استان منتقل شد.

اين مقام انتظامي افزود: پس از بازجويي ها و اقدامات تخصصي مشخص شد متهم با كاربران ديگري نيز در فضاي مجازي در ارتباط بوده و با فريب آنها عكس ها و اطلاعات خصوصي آنها را دريافت و در فضاي مجازي منتشر كرده است.

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به كاربران شبكه هاي اجتماعي توصيه كرد :از ارتباط با افراد غريبه در فضاي مجازي پرهيز كنيد و به هيچ عنوان عكس هاي شخصي و خانوادگي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.