سمنان؛

ووشوکاران ایران حریفان خود را در مسابقات ووشو جام پارس شناختند

ووشوکاران ایران حریفان خود را در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس شناختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون ووشو ایران گفت: ووشوکاران تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی سمنان، حریفان خود را در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس شناختند.

احمد خمیس آبادی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون ووشو ایران گفت: این مسابقات از صبح روزشنبه با حضور نمایندگان کشورهای عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، بنگلادش، پاکستان وتیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی سمنان از ایران در 2 بخش ساندا و تالوی مردان در سالن غدیر سمنان آغاز می شود.

وی اظهارداشت: براساس قرعه کشی انجام شده ووشوکاران تیم های ایرانی حریفان خود را در بخش ساندا شناختند.

**رقابت های بخش ساندا
*وزن 56 -کیلوگرم:

مسعود انصاری از پارس جنوبی در دور نخست با مردانوف از قزاقستان روبرو می شود و حامد کرمی از هیات ووشوی سمنان با مجتبی حیدری از افغانستان روبرو خواهد شد.
**وزن 60 -کیلوگرم:

یوسف خیری از پارس جنوبی در مرحله نخست با زاسولان تابای از قزاقستان رقابت می کند و سجاد تقی پور از هیات ووشوی سمنان با سلمان محمد از عراق مبارزه می کند.
**وزن 65 -کیلوگرم:

فرود ظفری از پارس جنوبی و محمد سیفی از هیات ووشوی سمنان پس از استراحت در مرحله نخست در دور دوم به مصاف هم می روند.
**وزن 70 -کیلوگرم:

محسن محمدسیفی قهرمان جهان از پارس جنوبی کار خود را با رقابت برابر مهدی هزاره از افغانستان آغاز می کند و یوسف صبری از هیات ووشوی سمنان در دور نخست استراحت دارد.
**وزن 75 -کیلوگرم:

یزدان کرمی نژاد از پارس جنوبی و سجاد عباسی از هیات ووشوی سمنان در نخستین مبارزه برابر هم صف آرایی می کنند.
*وزن 80 -کیلوگرم:

یزدان میرزایی از پارس جنوبی ابتدا با سجاد خلیلی از افغانستان پیکار می کند و حسن یلا از هیات ووشوی سمنان با چادی هیلام لبنانی رقابت خواهد داشت.
وزن 85 -کیلوگرم:

امیر قضلی قهرمان نامدار ووشوی ایران از پارس جنوبی در گام نخست استراحت دارد و اعتصام گنجیان از هیات ووشوی سمنان با عاشاق جعفری از افغانستان روبرو می شود.
*وزن 90 -کیلوگرم:

مرتضی نوروزی نماینده پارس جنوبی با محمودکریمی از افغانستان و اشکان دلفانی از هیات ووشوی سمنان با راجدر سینگ هندوستانی مبارزه می کنند.
*وزن 90 +کیلوگرم:

آرمان بازیاری از پارس جنوبی با حسین درویش نژاد از هیات ووشوی سمنان رقابت می کنند.
خمیس آبادی خاطرنشان کرد: رقابت های بخش تالو جام پارس نیز در فرم های، چانگ چوان، نان چوان، تای چی چوان، دائوشو، جین شو، نن دائو، گوئن شو، چیانگ شو، نن گوئن و تای چی جین برگزار می شود.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.