سمنان;

برترین های 6 فرم تالوی مسابقات ووشو در سمنان معرفی شدند

در پایان نخستین روز برگزاری مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان ، برترین های شش فرم بخش تالو معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در فرم چانگ جوان ، ادگار مارولو و احمد هولاتی هر دو از کشور اندونزی و سیدمحمد حسین از تیم پارس جنوبی ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فرم نان چوان، محمد ادی صالحین از برونئی، مصطفی حسن زاده از تیم پارس جنوبی ایران و سیدامین حسینی از افغانستان عناوین اول تا سوم را بدست آرودند.

در فرم تای چی چوان ، بوبی گوناوان از کشور اندونزی اول شد ، علی وطن خواه از تیم پارس جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و لیمپد پوکیام از هندوستان عنوان سوم را بدست آورد.

در فرم دائو شو ، هادی محمدی از شهرداری دامغان اول شد، احمد هولاتی و ادگار مورالو هر دو از اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در فرم جین شو ، اروین ویجا از اندونزی، بهروز بخشی زاده از تیم پارس جنوبی ایران و آنجول نامدئو از هندوستان به ترتیب به مقام های اول تا سوم این رشته دست یافتند.

در فرم نان دائو ، محمد ادی صالحی از کشور برونئی، مصطفی حسن زاده از پارس جنوبی و محمد میر خوانی از شهرداری دامغان به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسابقات سبک گوئن شو ، تای جین و چیانگ شو و مدت گوئن ، فردا روز یکشبنه در سالن غدیر سمنان برگزار می شود.

امروز 28 مسابقه بخش ساندا هم برگزار شد و برترین های این مسابقات هم فردا معرفی می شوند.

ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس با حضور نمایندگان 12 کشور عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و تیم های پارس جنوبی و شهردای دامغان از ایران اسلامی در دو بخش ساندا و تالوی مردان روز شنبه در سالن غدیر سمنان در حال برگزاری است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار