سمنان؛

ووشوکاران مرحله نیمه نهایی و فینالیست های مسابقات بین المللی ووشو جام پارس مشخص شدند

ووشوکاران مرحله نیمه نهایی و فینالیست های بخش ساندا ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس روز شنبه در سالن غدیر شهرستان سمنان مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد خمیس آبادی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون ووشو گفت : این مسابقات بین الملی روز یکشنبه با معرفی تیمها و نفرات برتر پایان می یابد.

احمد خمیس آبادی افزود : سبک ' گوئن شو ، تای جین و چیانگ شو و مدت گوئن' در قسمت تالو روز یکشبنه در سالن غدیر سمنان برگزار می شود.

در وزن 56 -کیلوگرم، مسعود انصاری از پارس جنوبی و داوید هایک از ارمنستان به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.
در وزن 60 -کیلوگرم، سجاد تقی پور از شهرداری دامغان و سوریا بیهانو از هند راهی فینال شدند.

در وزن 65- کیلوگرم، اسلیاپ سائو از بلغارستان، البو محمد از عراق، کاراپت از ارمنستان و فرود ظفری از پارس جنوبی راهی نیمه نهایی این رقابتها شدند.

در وزن 70 -کیلوگرم، محمد سلام از عراق، شازیپ خیر از پاکستان، محسن سیفی از پارس جنوبی و یوسف صبری از شهرداری دامغان با برتری مقابل حریفان، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

در 75 -کیلوگرم، راجانی دئونی از هند، سجاد محمد از عراق، یزدان کرم نژاد از شهرداری دامغان و امیرحسین یوسفی از افغانستان به عنوان نفرات برتر این رقابتها مرحله به نیمه نهایی راه یافتند.

وزن 80 -کیلوگرم، کنژکایف از قزاقستان، حسن یلا از شهرداری دامغان، یزدان میرزایی از پارس جنوبی و حسین فخیر از عراق در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با هم رقابت می کنند.

در وزن 85 -کیلوگرم، بهزاد کرم از لبنان، اعتصام گنجیان از شهرداری دامغان، امیر فضلی از پارس جنوبی و رولیچ وادزیم از بلاروس نفرات حاضر مرحله نیمه نهایی خواهند بود.

در وزن 90 -کیلوگرم، راجینده از هند، اشکان دلفانی از شهرداری دامغان، محمود کریمی از افغانستان و مرتضی نوروزی با عبور از رقیبان از پارس جنوبی خود را به نیمه نهایی رساندند.

در وزن 90 + کیلوگرم، مصطفی میرزایی از افغانستان، زاخار ریابوف از قزاقستان، آرمان بازیاری از پارس جنوبی و رشید مینهس از پاکستان در فینال این رقابتها مبارزه می کنند.

ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس با حضور نمایندگان 12 کشور عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، پاکستان و تیم های پارس جنوبی و شهردای دامغان از ایران اسلامی در دو بخش ساندا و تالوی مردان روز شنبه در سالن غدیر سمنان آغاز شد.

انتهای پیام / ذ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.