سمنان؛

مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان

مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 134 ورزشکار از 13 تیم خارجی و 34 ووشوکار درقالب 2 تیم از ایران روز جمعه 25 فروردین ماه به میزبانی سمنان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مرتضی نبوی رئیس هیات ووشو استان سمنان گفت: ووشوکاران کشورهای بلاروس، بنگلادش، بلغارستان، هندوستان، برونئی، قزاقستان، پاکستان، لبنان، ارمنستان، عراق، سنگاپور، افغانستان، اندونزی و 2 تیم از ایران در مجموع در قالب 15 تیم در این مسابقات رقابت می کنند.

مرتضی نبوی با اشاره به حضور 2 تیم ووشو به نمایندگی از ایران در این مسابقات، افزود : تیم پارس جنوبی به عنوان قهرمان لیگ برتر ووشو و یک تیم از استان سمنان به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس حضور دارند.  

وی زمان آغاز این رقابت های بین المللی را ساعت 16  جمعه در سالن ورزشی غدیر سمنان اعلام و تصریح  کرد: تمرین این تیم ها صبح همین روز در سالن غدیر شروع می شود.

رئیس هیات ووشوی استان سمنان خاطر نشان کرد : این مسابقات در 2 بخش تالو و ساندا در وزن های، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و 95+ به مدت سه روز در سالن ورزشی غدیر سمنان برگزار می شود.

نبوی اظهار داشت : تا روز سه شنبه هفته جاری یک تیم خارجی از کشور برونئی و یک تیم داخلی وارد سمنان شدند.

وی در خصوص ورود بقیه تیم های خارجی به سمنان،افزود : امروز 12 تیم خارجی مدعو این رقابت های بین المللی به سمنان می آیند و در هتلی در این شهر اسکان می یابند.

رئیس هیات ووشوی استان سمنان تصریح کرد  : جوایز این دوره از رقابت های بین المللی، کاپ قهرمانی جام پارس خواهد بود.

نبوی افزود : همه تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در استان سمنان فراهم شده است.

ووشو کاران ایران در سال 96 بازی های کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان در روسیه و مسابقات دانشجویی تایوان را پیش روی دارند که حضور در جام پارس بهترین آماده سازی برای آنان محسوب می شود.

استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.