سمنان؛

تیم ووشوی سمنان نماینده تیم ملی در جام پارس

ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مرتضی نبوی رئیس هیأت ووشوی استان سمنان درباره مهم‌ترین برنامه‌های هیأت ووشوی این استان در سال ۹۶ گفت: برنامه‌های متعددی در حوزه ووشو در سمنان در سال جاری پیش رو داریم.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در سمنان افزود: این رقابت‌ها ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

نبوی با تأکید بر اینکه برگزاری رقابت‌های جام پارس بزرگ‌ترین رویداد ورزشی امسال در سمنان است، تصریح کرد: مسابقات ووشوی جام بین‌المللی پارس به مدت دو روز در شهر سمنان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ووشوی استان با تأکید بر اینکه این پیکارها با حضور 15 تیم از کشورهای جهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: ورود تیم‌ها در روز 24 فروردین صورت گرفته و خروج تیم‌ها در روز 28 فروردین خواهد بود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه جام پارس رویداد بزرگی است که برای نخستین بار با این حجم در استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات می‌تواند بازخور فرهنگی، سیاسی و گردشگری خوبی برای استان داشته باشد و سالن غدیر سمنان در این خصوص آماده و برای این رویداد مهم مهیا شده است.

نبوی افزود: دو تیم از ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند؛ تیم ووشوی پارس جنوبی به نمایندگی از باشگاه‌های کشور و تیم ووشوی استان سمنان به نمایندگی از تیم ملی پا به رقابت‌های جام پارس می‌گذارند؛ در این خصوص، تلاش فراوانی شده تا تیم استان همچون سال‌های گذشته قوی ظاهر شود.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرستان دامغان حامی تیم استان سمنان شده است، اضافه کرد: باید از شهردار و شورای اسلامی شهر دامغان تشکر کرد.

نبوی اظهار داشت: امیدواریم یکی از تیم‌های قهرمان این جام بین‌المللی تیم ووشوی استان سمنان باشد؛ افتتاحیه این رویداد بزرگ، روز جمعه، 25 فروردین ساعت 16 در سالن غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.