سمنان;

اعزام ملی پوشان ووشو به مسابقات جهانی

رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران گفت: ملی پوشان ووشو ایران سال 96 عازم پنج سری مسابقات جهانی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سالن غدیر سمنان گفت : ملی پوشان ووشو ایران سال 96 عازم پنج سری مسابقات جهانی در کشورهای کره جنوبی، روسیه، باکو، تایوان و چین هستند.

 وی افزود : بازی‌های کشورهای اسلامی اواخر اردیبهشت 96 به میزبانی باکو در کشور آذربایجان برگزار خواهد شد و اردوهای مقدماتی برای حضور ووشوکاران ایران در این مسابقات از 14 فرودین 96 آغاز می‌شود.

وی با اشاره به این که برای اولین بار ووشوکاران در بازی‌های المپیک دانشجویی حضور دارند تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی تایوان اوایل شهریور 96 برگزار می شود.

علی نژاد، به برگزاری مسابقات ووشو جوانان آسیا در کره جنوبی از اواخر شهریور 96 اشاره کرد و گفت: از هفتم تا چهاردم مهر امسال مسابقات جهانی ووشو در کازان روسیه و مسابقات جهانی دیگری در شهر امیشان چین از 17 تا 21 آبان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور 12 تیم خارجی در مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان، یادآورشد: به دلیل مشکلات روادید، امکان حضور تیم ووشو آمریکا در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در سمنان میسر نشد.

گفتنی است ، تیم هایی از 12 کشور عراق، قزاقستان، بلغارستان، بلاروس، اندونزی، سنگاپور، برونئی، هند، لبنان، ارمنستان، افغانستان، ، پاکستان و تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی سمنان به نمایندگی از ایران اسلامی در این مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 فروردین 96 حضور دارند.

شایان ذکر است ، استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد که بیش از 200 نفر از آن ها در رشته ورزشی ووشو فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار