فرمانده تیپ پیاده بوشهر:

در هیچ عرصه‌ای برای سپاه بن‌بستی وجود ندارد

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران سپاه در زمینه‌های مختلف در هیچ عرصه‌ای برای سپاه بن‌بستی وجود ندارد.

در هیچ عرصه‌ای برای سپاه بن‌بستی وجود ندارد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار محمدتقی صفری صبح دوشنبه در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، با بیان اینکه امروز سپاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به عنوان حرکت انقلابی و مقاومتی مطرح بوده و به یک الگوی فرامنطقه‌ای و نماد دفاع از مظلومان جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: پاسداران با انگیزه بالای معنوی و تخصص های مختلف در همه عرصه ها حضوری فعال و پویا دارند و سپاه و بسیج بر پایه مردمی و در حمایت از اصول، سیاست‌ها و راهبردهای نظام اسلامی شکل گرفته و نخواهد گذاشت بر این اصول خدشه‌ای وارد شود.

صفری بر اینکه سپاه در این مسیر مستحکم و استوار ایستاده و به وظایف خود به خوبی و با تمام قدرت عمل کرده است، تاکید کرد و ادامه داد: اصلا فلسفه بوجود آمدن سپاه دفاع و حفاظت از انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌های آن است.

وی گفت: تمام برنامه‌های فرهنگی سپاه با رویکرد معنویت‌افزایی در سپاه و جامعه دنبال می‌شود و سپاه رسالت معنویت‌افزایی را در مجموعه خود و جامعه دنبال کرده همچنان‌که رسالت بسیج با توجه به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری افزایش بصیرت و معرفت و تربیت است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر ، تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران سپاه در زمینه‌های مختلف در هیچ عرصه‌ای برای سپاه بن‌بستی وجود ندارد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا باید به فکر مشکلات و معضلات مردم و کشور خود باشد، این اقدام سخیفانه آمریکا امیدهای گروه‌های تروریستی در این کشور را تازه کرد، با توجه به شکست‌های پی در پی گروه‌های تکفیری در منطقه، آمریکا با حمله خود به سوریه می‌خواهد منطقه امن این گروه‌ها را بازیابی کند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر
۲۲:۵۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
استقبال خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندانشان در مدرسه علمیه خواهران دلوار/ مدارس علمیه خواهران در استان بوشهر قطب فرهنگی هستند