مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع):

ملت ایران کدخدایی آمریکا را نمی‌پذیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: آمریکا کدخدای کسانی است که راه ائمه را به خوبی نشناخته‌اند و از اینکه ملت ایران کدخدایی آمریکا را نمی‌پذیرد دشمن به شدت ناراحت است.

ملت ایران کدخدایی آمریکا را نمی‌پذیرد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح یکشنبه در همایش کدخدای دهکده ما آمریکا نیست ضمن تبریک میلاد امام محمد تقی(ع)، با بیان اینکه خداوند برخی اوصیاء و پیامبران را در کودکی به مقام نبوت و امامت نائل کرده است، اظهار داشت: وجود امام جواد(ع) از این امتیاز برخوردار شد.
 
وی ادامه داد: خداوند متعال کسانی که برای سرپرستی جامعه بشری انتخاب می‌کند خصوصیات خود همراه با نیرو و دانش به آنها منتقل کرده است.

اعلمی‌نژاد افزود: گوهر وجودی امام جواد(ع) در بین مردم کمتر شناخته شده است و علت مطرح نبودن این سه امام(ع)، وجود شرایط سخت اجتماعی و خفقان موجود در آن عصر بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: راهی به غیر از راه ائمه اطهار(ع) بی‌راهه است و هر کس به خاندان عصمت و طهارت(ع) متمسک شد به عزت و سربلندی رسید.

اعلمی نژاد تولید قدرت، ثروت و علم را برای جامعه و امت اسلامی یک فریضه دینی و حتی یک عبادت و جهاد دانست و گفت: قدرت ما فقط در بعد نظامی نیست بلکه ما در همه ابعاد به قدرتی رسیده‌ایم که دشمن بر ما مسلط نخواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا کدخدای کسانی است که راه ائمه را به خوبی نشناخته‌اند، تصریح کرد: از اینکه ملت ایران کدخدایی آمریکا را نمی‌پذیرد دشمن به شدت ناراحت است.

اعلمی نژاد با تاکید بر اینکه قدرت ایران در مقابل استکبار در همه زمان‌ها پیروز و موفق بوده است، خاطرنشان کرد: قدرت ایمان و معنویت ملت ایران بوده است که آمریکا را در مقابله به خود به شدت سردرگم کرده است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.