مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

از تلاش‌های صادقانه سربازان تقدیر شود/ در سپاه استان به سربازان اعتماد شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر سپردن بسیاری از مسئولیت‌های مجموعه این سپاه در اختیار سربازان را از نشانه‌های اعتماد به سربازان در سپاه استان بوشهر برشمرد.

از تلاش‌های صادقانه سربازان تقدیر شود/ در سپاه استان به سربازان اعتماد شده است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در نشست با سربازان و مسئولان قرارگاه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر بااشاره به نقش مهم سربازان در اقتدار و عزت نظام، یکی از کارکردهای سربازی را، ایفای نقش در تولید امنیت ملی و پاسداری از مرزها دانست و با تاکید بر اینکه مسئله و جایگاه سرباز و سربازی، مسئله پراهمیتی است و باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: اساسی‌ترین ویژگی سربازی شور، نشاط و جوانی است و پایبندی آنها به نظام و اسلام است.

وی با اشاره به عزم سربازان برای دفاع از میهن اسلامی، بیان داشت: باید تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه جوانان برومند ایران اسلامی که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنند، تقدیر شود.
 
اعلمی‌نژاد دینداری و بصیرت، التزام عملی به ولایت فقیه و انجام فرائض و احکام دینی، ‌سازندگی و تفکر بسیجی را از ویژگی‌های سرباز نمونه دانست و با بیان اینکه امروز در مجموعه سپاه به سربازان اعتماد شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولیت‌های مجموعه سپاه در اختیار سربازان قرار دارد.

وی سربازان ایران اسلامی را دژهای ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن توصیف و تصریح کرد:  دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال این هستند تا حضور جوانان در خدمت مقدس سربازی برای دفاع از انقلاب اسلامی کشورمان را ‌شبهه‌دار ‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:‌ دوران خدمت مقدس سربازی هر چند سختی‌هایی دارد اما شرایط را برای جوانان تغییر می‌دهد تا در مواقع بحران بتوانند درست و سریع وارد عمل شوند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.