تیپ پیاده بوشهر در مسابقات ورزشی منطقه جنوب خوش درخشید

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: دو مقام در مسابقات ورزشی شیراز توسط کارکنان این تیپ بدست آمد که حاصل تلاش بی وفقه کارکنان بود.

ورزشکاران تیپ پیاده بوشهر در مسابقات ورزشی منطقه جنوب خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رامت شولی گفت: ما سعی و تلاش خود را می کنیم تا آمادگی جسمانی کارکنان سپاه را همیشه در بالاترین سطح نگه داریم و برای این کار امکانات لازم را فراهم می کنیم.

شولی با تاکید بر اینکه ارتقای سلامت کارکنان سپاه برای ما اهمیت ویژه دارد، گفت: تقویت و آمادگی جسمانی کارکنان سپاه در کنار تقویت و آمادگی معنوی کارکنان خیلی مهم است.

وی در ادامه گفت: مسابقات ورزشی محور پنجم منطقه جنوب ویژه دهه فجر در ۸ محور به میزبانی شیراز برگزار شد.  البته در این مسابقات تیم‌هایی از لشکر ۱۹ فجر فارس، لشکر ۴۱ ثارا... کرمان، تیپ صاحب‌الزمان(عج) هرمزگان، تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، تیپ ۴۸ فتح کهکیلویه و بحیر احمد، لشکر ۷ ولی‌عصر(عج) خوزستان و تیپ حضرت مهدی(عج) اندیمشک، تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

مسئول تربیت بدنی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های فوتسال، والیبال و تیراندازی در مجموعه ورزشی اردوگاه آیت‌الله بهادالدینی شیراز برگزار شد، تصریح کرد: این مسابقاتمسابقات ورزشی جنوب به مدت ۴ روز در شیراز به طول کشید.

شولی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تیپ پیاده امام صادق(ع) در این مسابقات و در رشته تیراندازی گروهی مقام دوم و در تیراندازی انفرادی مقام سوم را بدست آورد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.