اصفهان؛

سال آینده با گروه سختی مواجه می شویم

بازیکن تیم ملی تنیس گفت:برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آینده داریم، البته فکر می‌کنم سال آینده با گروه سختی مواجه شویم؛ در هر صورت امیدوارم سال آینده به گروه یک دیویس کاپ راه پیدا کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر والا معدنچی  امروز در حاشیه مسابقات تنیس دیویس کاپ (گروه 2 آسیا و  اقیانوسیه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تابستان که به گروه 2 آمدیم گفته بودم که صد در صد می‌مانیم و الآن هم می‌گویم که اگر خدا بخواهد سال دیگر به گروه یک می‌رویم.

وی افزود: بازی امروز بازی خیلی سختی بود اما خدا را شکر توانستیم رو سفید از آن بیرون بیاییم و مردم را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم ملی تنیس گفت: با توجه به اینکه توانستیم 3 بر صفر پیروز بازی شویم، مسابقه فردا تشریفاتی است ولی در هر صورت سعی می‌کنیم در بازی فردا هم پیروز شویم.

وی تصریح کرد: مصدومیت بازیکن ویتنام در بازی دوبل تأثیر نداشت چراکه از ابتدا قرار بود همین دو بازیکن در میدان بازی حاضر شوند؛ بازی دیروز بازی نزدیکی بود ولی تیم ما هم تیم قوی و خوبی بود.

معدنچی با اشاره به آینده تیم ملی تنیس ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آینده داریم، البته فکر می‌کنم سال آینده با گروه سختی مواجه شویم؛ در هر صورت امیدوارم سال آینده به گروه یک دیویس کاپ راه پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به استقبال مردم اصفهان از مسابقات تنیس خاطرنشان کرد: تشویق تماشاگران برای تیم ملی تنیس بسیار خوب بود و باعث شد تا بتوانیم پیروز شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.