اصفهان؛

هر بازی حکم مرگ و زندگی را دارد

سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: در مسابقات دیویس کاپ هر بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید احمدوند  امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری روز اول رقابت‌های تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: یکی از سه بازی را برده‌ایم؛ هر بازی حکم مرگ و زندگی را دارد. حریفان بسیار باهوش هستند و کارمان سخت است.

وی افزود: خالدان با فکر و منطقی بازی کرد و توانست به پیروزی برسد. این شرایط برای نداف هم وجود دارد و اگر با فکر بازی کند می‌تواند به پیروزی برسد.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران درخصوص حریف ویتنامی عنوان کرد: فام نفر اول ویتنام است، فکر نمی‌کنم حریفان اختلاف سطح چندانی داشته باشند. او توپ کمتر خراب می‌کند، اما بالاخره ما میزبان هستیم و با خودباوری، ملی‌پوشان ایران می‌تواند پیروز باشد.

احمدوند با اشاره به اختلاف موقعیت مکانی مسابقات از سطح دریا، گفت: اختلاف از سطح دریا تاثیر زیادی روی روند بازی بازیکنان نداشت. فکر می‌کنم شاهین تاکتیک درست انتخاب کرد و اجازه نداد حریفش کار خاصی انجام دهد. حریف خالدان در طول بازی تمام کارهایی که مدنظرش بود را اجرا کرد، اما شاهین به خوبی جواب وی را داد.

 مسابقات تنیس دیویس کاپ (گروه 2 آسیا و  اقیانوسیه) از امروز به میزبانی اصفهان آغاز شده است. در اولین مسابقه شاهین خالدان و فام مینح از ویتنام با یکدیگر روبه‌رو شدند که خالدان در این بازی موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.