کرمانشاه؛

باید برای کاهش امار طلاق و اعتیاد برنامه ریزی شود

استاندار کرمانشاه گفت: آمار استان در حوزه طلاق و اعتیاد بالا است که باید برای کاهش این آسیب ها برنامه ریزی شود.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛اسداله رازانی در جلسه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بررسی آسیب های اجتماعی استان که با حضور وزیر کشور در استانداری کرمانشاه برگزار شد،افزود: بسته  ویژه  مقابله با آسیب های اجتماعی در سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه تدوین شد بعد از سفرریاست جمهوری و در پی سفر دکتر نوبخت به استان مبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار برای اجرایی شدن آن در اختیار استان قرار گرفت.


وی  با اشاره به جمع آوری ۱۲۰۰ معتاد متجاهر در استان در پی دستور وزیر کشور در ایام نوروز و در حال نگهداری بودن این افراد، افزود: با وجودی که ظرفیت اردوگاهی استان در حوزه مبارزه با اعتیاد خیلی بالا نبود، به سرعت برای افزایش این ظرفیت تلاش شد و این سطح از پاکسازی در طول ۳۰، ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: استان کرمانشاه در سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی در زمینه کشفیات مواد مخدر و افزایش ۱۰۰ در درصدی در دستگیری ها داشته است.

امان اللهی ادامه داد: با دستگیری خرده فروشانی که کشفیات کمی از آنها بدست آمده، قرار آزادسازی و در خیلی از موارد نهایتا تبدیل محکومیت به جزای نقدی را داریم که این کار نه تنها کارکرد لازم را ندارد، بلکه باعث گستاخی خرده فروشان هم می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار