استکی: استقلال خوزستان تیم خوبی است/ ذوب آهن شرایط خوبی دارد

مربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است و درصدد هستیم تا مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

استکی: استقلال خوزستان تیم خوبی است/ ذوب آهن شرایط خوبی داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن استکی، مربی تیم ذوب آهن که به جای مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان - ذوب‌آهن، حضور یافته بود، درباره این مسابقه گفت: سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم بعد از تعطیلات عید نوروز بتوانیم مسابقه خوبی را برگزار کنیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و پس از پیروزی مقابل بنیادکار از روحیه بالایی برخوردار هستیم.

وی افزود: استقلال خوزستان تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد. آنها تیم قابل احترامی هستند و ما هم می‌دانیم که کار سختی مقابل شاگردان پورموسوی داریم. استقلال خوزستان در آسیا و در لیگ برتر سیر صعودی بسیار خوبی داشت و امیدوارم فردا از لحاظ فنی یک بازی خوب را شاهد باشیم.

مربی ذوب‌آهن درباره غایبان تیمش برای دیدار مقابل استقلال خوزستان، خاطر نشان کرد: قاسم حدادی‌فر تنها مصدوم تیم ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان است که شاید حدود 2 هفته دیگر به میادین برگردد و برخی از بازیکنان ما نیز به تازگی از اردوی تیم ملی برگشتند که آنها را در تمرینات در اختیار نداشتیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار