حسینی: بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت/ نفت آبادان تیمی قابل احترام است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازیکنان پس از بازگشت از اهواز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و مصمیم مقابل تیم فوتبال نفت آبادان یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل حریف آبادانی اظهار داشت: تیم صنعت نفت آبادان هفته گذشته تیم پرسپولیس را شکست داده است و این موضوع نشان می دهد این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است. نفت آبادان تیمی بسیار قابل احترام است و همه بازیکنان ذوب آهن درک می کنند که مقابل این تیم کاری سخت پیش رو دارند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: ما نیز پس از شرایط سختی که در ماه های پایانی سال گذشته تجربه کردیم، موفق به شکست بنیادکار در تاشکند شدیم و در هفته گذشته نیز مقابل تیم بسیار خوب استقلال خوزستان که در آسیا نیز عملکرد چشمگیری داشت شانس برد داشتیم که متاسفانه به آن دست نیافتیم با این وجود در این مسابقه نیز نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم با حضور هواداران و حمایت آنها به روند خوب خود بازگردیم.

حسینی همچنین اظهار داشت: چیزی که این روزها نگرانی ما را تشدید می کند موج سرماخوردگی است که باعث شده است تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم حداقل یک جلسه تمرینی را از دست بدهند و نتوانند با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شوند. امیدواریم هر چه سریعتر شرایط بچه ها به لحاظ سلامتی بهبود یابند و سرماخوردگی که این روزها اپیدمی شده است از تیم ما رخت بربندد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار