گفتگوهایی از جنس نوروز،

گنج زاده: ازدواجم اتفاق خوب سال 95 بود/ رنکینگ نخست جهانی سوغات سال گذشته بود

ملی پوش کاراته گفت: کسب دو نشان طلا و رنکینگ نخست جهان و ازدواجم در سال گذشته بهترین اتفاقات زندگیم را رقم زد.

10 فروردین//دارایی////گنج زاده:ازدواجم اتفاق خوب سال 95 بود/رنکینگ نخست جهانی سوغات سال گذشته بودسجاد گنج زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: سال تحویل را به خاطر حضور در رقابت های کاراته وان در کنار خانواده ام نبودم و پس از چند روز استراحت مجدد وارد اردوی تیم ملی شدم تا برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی و سایر مسابقات جهانی آماده شوم.

وی درباره بهترین خاطره اش از عید عنوان کرد: 12 فروردین سال 95 عقد کردم و بهترین خاطره من از نوروز و تعطیلات عید مربوط به سالی که گذشت می شود.

دارنده مدال طلا رقابت های کاراته وان در مورد خاطرات تلخ و شیرین اش از دوران ورزشی خود گفت: کسب دو نشان طلا مسابقات جهانی بی سابقه است و پس از چند سال رسیدن به رنکینگ اول جهان بهترین اتفاق سال قبل بود.

وی تصریح کرد: خاطره تلخی ندارم اما حضور مداوم در اردوهای آمادگی قسمت سخت ورزش است که خاطره شیرین تبدیل می شود.

گنج زاده درباره هدفش در سال جدید افزود: چهار سال پیش نتوانستم در مسابقات جهانی روسیه شرکت کنم اما با قرار گرفتن در رنکینگ نخست جهان سهمیه این مسابقات را بدست آوردم و امیدوارم امسال در لهستان بتوانم مدال طلای این رقابت ها را کسب کنم. 

ملی پوش تیم ملی کاراته در پایان خاطر نشان کرد: در سال جدید برای مردم کشورم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم سالی پر از خیر و برکت برای ملت ایران باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار