لیگ جهانی کاراته وان هلند؛

گنج زاده به نیمه نهایی راه یافت/حیدری حذف شد

نماینده کشورمان در رقابت های کاراته وان هلند با شکست حریفی از کشور میزبان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز رقابت ها سجاد گنج زاده سومین نماینده کشورمان در وزن مثبت 84 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف چی یونگ وانگ از چین تایپه رفت و توانست با نتیجه 9 بر یک به پیروزی رسید.
گنج زاده در مرحله بعد به مصاف نماینده اسپانیا رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید.

نماینده کشورمان در سومین مبارزه خود به مصاف حریفی از گرجستان رفت و با توانست با نتیجه 4 بر صفر از سد حریف خود عبور کند و در مرحله بعد به مصاف «مورنو شپارد» از هلند رفت و 4 بر 2 حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و برای رسیدن به فینال این رقابت ها باید به مصاف «جاناتان هورنه» از آلمان برود. این بازیکن باتجربه آلمانی تاکنون در پیکارهای کاراته وان 6طلا، 2نقره و 3 برنز گرفته است و در مسابقات قهرمانی جهان نیز یک برنز و در رقابت های قهرمانی اروپا 4 طلا و 3 برنز را تصاحب کرده است.

سامان حیدری دیگر کاراته کا کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف آندره گرینویچ از بلاروس رفت و نتیجه را 3 بر 2 واگذار کرد. با شکست نماینده بلاروس مقابل کاراته کای مقدونیه، سامان حیدری از دور رقابت ها کنار رفت.
  
نماینده هلند با غلبه بر کاراته کای عربستان به فینال وزن 84- کیلوگرم مسابقات کاراته وان هلند رسید تا ذبیح اله پورشیب دیگر نماینده کشورمان راهی جدول رپه شارژ شود و برای کسب نشان برنز تلاش کند.

در این دوره از رقابت ها 1258 ورزشکار از 73 کشور به مدت 3 روز در روتردام هلند به مبارزه می پردازند. ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری، ابراهیم حسن‌بیگی و سهیل ساجدی‌فر نیز 5 کاراته‌کا ایرانی هستند که به هلند رفته‌اند و تحت هدایت سید شهرام هروی مقابل رقبایشان قرار می‌گیرند.

این دوره از رقابت‌ها در بخش کاتای انفرادی زنان و مردان و در بخش کومیته در 5 وزن 50-، 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و در 5 وزن 60-، 67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام می‌شود.

در روز اول و دوم مسابقات کاراته وان هلند، رقابت‌های مقدماتی و رپه شارژ برگزار می‌شود و روز یکشنبه (29 اسفندماه) پیکارهای مدال برنز و فینال برگزار خواهد شد.

کاراته‌کاهای ایرانی در اولین دوره لیگ جهانی در سال 2017 که در پاریس برگزار شد، دو مدال طلا (طراوت خاکسار و سجاد گنج‌زاده) و دو مدال برنز (ذبیح‌اله پورشیب و سامان حیدری) گرفتند.

دومین دوره مسابقات کاراته وان 2017 به میزبانی کشور هلند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار