لیگ جهانی کاراته وان هلند؛

دو نشان برنز دیگر برای کاراته کاهای ایران

گنج زاده و پورشیب در رقابت های کاراته وان با شکست حریفان خود دو مدال برنز دیگر را برای کاراته ایران به ارمغان آورند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در سومین روز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان ذبیح اله پورشیب نماینده وزن منفی ۸۴ کیلوگرم کشورمان با شکست یک بر صفر ابراهیم نانتومی از عربستان موفق به کسب نشان برنز این رقابت ها شد.

این در حالی است که پورشیب دو ماه پیش در لیگ جهانی کاراته وان پاریس نیز موفق به کسب مدال برنز شده بود.

سجاد گنج زاده دیگر نماینده کشورمان در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم با نتیجه قاطعانه ۴ بر یک از سو تاتل پابو از استونی گذشت و سومین مدال برنز تیم کاراته ایران را رقم زد.

گنج زاده دو ماه پیش در لیگ جهانی کاراته وان پاریس موفق به کسب نشان طلا شده بود.

در این دوره از رقابت ها 1258 ورزشکار از 73 کشور به مدت 3 روز در روتردام هلند به مبارزه می پردازند. ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری، ابراهیم حسن‌بیگی و سهیل ساجدی‌فر نیز 5 کاراته‌کا ایرانی هستند که به هلند رفته‌اند و تحت هدایت سید شهرام هروی مقابل رقبایشان قرار می‌گیرند.

این دوره از رقابت‌ها در بخش کاتای انفرادی زنان و مردان و در بخش کومیته در 5 وزن 50-، 55-، 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان و در 5 وزن 60-، 67-، 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام می‌شود.

کاراته‌کاهای ایرانی در اولین دوره لیگ جهانی در سال 2017 که در پاریس برگزار شد، دو مدال طلا (طراوت خاکسار و سجاد گنج‌زاده) و دو مدال برنز (ذبیح‌اله پورشیب و سامان حیدری) گرفتند.

پرونده تیم چهار نفره کومیته ایران در دومین مرحله لیگ جهانی در روتردام هلند با سه نشان برنز ابراهیم‌حسن بیگی، ذبیح اله پورشیب و سجاد گنج زاده بسته شد.سامان حیدری دیگر کومیته کای ایران بود که بدون مدال از دور رقابتها کنار رفت و سهیل ساجدی فر هم در کاتای انفرادی حضور تاتامی روتردام را بدون مدال پشت سر گذاشت.

سومین مرحله لیگ‌جهانی موسوم به "کاراته وان" طی روزهای دهم تا سیزدهم فروردین ۹۶ در دبی امارات برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار