حسین رفیعی:امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال شود

مجری تلویزیون گفت: امیدوارم حاشیه ای ایجاد نشود و بدون مشکل تیم پرسپولیس قهرمان این دوره لیگ برتر شود.

حسین رفیعی:امیدوارم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصاحبه عیدانه با حسین رفیعی را در ذیل مشاهده کنید.
 
نظرتان در مورد عملکرد فوتبال ایران در سال ۹۵ چیست؟
عملکرد تیم ملی و مربیانی مانند برانکو، منصوریان و قلعه نویی خوب بود چرا که با جوان گرایی در فوتبال، پشتوانه خوبی برای آینده این رشته ورزشی رقم زدند.البته هنوز هم مشکلات زیر ساختی در فوتبال وجود دارد و حتی کی روش هم بارها از نبود امکانات گله کرده است. امیدوارم در سال جدید با حساب و کتابی دقیق تر لیگ حرفه ای تر و امکانات بیشتری را در فوتبال شاهد باشیم. امروز ورزش فوتبال به یک صنعت تبدیل شده و کشور برزیل به خوبی از آن استفاده می کند. کشورهای دیگر هم به دنبال ارتقا در این زمینه هستند.
 
طرفدار کدام تیم هستید؟
خیلی فوتبالی نیستم و فقط برای تفریح مسابقات را نگاه می کنم. در نهایت احترام به همه طرفداران فوتبال، به نظرم باید از مسابقه لذت برد نه اینکه جان خودتان را برای باخت از دست بدهید. برای هواداران و هر دو تیم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
 
شانس قهرمانی پرسپولیس را چگونه ارزیابی می کنید؟
امیدوارم دل هواداران این تیم شاد شود. اختلاف امتیاز زیاد و روی کاغذ احتمال قهرمانی پرسپولیس وجود دارد اما فوتبال بارها ثابت کرده که قابل پیش بینی نیست و در نهایت نتیجه تغییر کرده است. امیدوارم حاشیه ای ایجاد نشود و بدون مشکل تیم پرسپولیس قهرمان این دوره لیگ برتر شود.
 
چه آرزویی برای سال 95 دارید؟
امیدوارم تمام مردم کشورم در طول سال هم حال و هوای همین روزهای نوروز را داشته باشند و سال ۹۶ برای همه پر از خیر و برکت و سلامتی باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار