هواشناسی:

ورود سامانه بارشی به شمال استان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود تدریجی یک سامانه بارشی از قسمت شمالی استان خبر داد.

ورود سامانه بارشی به شمال استان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود تدریجی یک سامانه بارشی از قسمت های شمالی استان می باشد که پیامد آن به تناوب در سطح استان افزایش ابر، رگبارهای پراکنده باران و گاهی رعد و برق طی روزهای آینده می باشد.

وی افزود: بر این اساس، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با پدیده مه، بتدریج افزایش ابر و از بامداد فردا همراه با رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: جهت باد نیز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت، از بامداد فردا در مناطق شمالی و مرکزی استان شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت 10 تا 34 و بطور لحظه ای بیش از 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی اضافه کرد: همچنین ارتفاع موج دریا نیز 30 تا 90 سانتی متر و در هنگام وزش باد در سواحل شمالی و مرکزی استان گاهی تا 120 سانتیمتر است.

وی یادآور شد: فردا زمان جزر اول دریا در ساعت 03:11 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 09:30، جزر دوم ساعت 15:21 و مد دوم ساعت 21:35 دقیقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.