هواشناسی:

بارش های پراکنده و افزایش باد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود در سواحل جنوبی استان طی ساعاتی از بعدازظهر بر سرعت باد افزوده شود.

بارش های پراکنده و افزایش باد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی 24 ساعت آینده است و انتظار می‌رود در سواحل جنوبی استان طی ساعاتی از بعد از ظهر بر سرعت باد افزوده شود.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با عبور امواج کم‌دامنه از تراز میانی جو در ساعاتی از بعدازظهر بر تراکم ابرها افزوده شده و در نقاط مرتفع احتمال بارش‌های خفیف دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به بارش‌های اخیر و افزایش رطوبت، وقوع پدیده مه و کاهش دید در شامگاه و اوایل صبح محتمل است.

وی بیان کرد: برای 24 ساعت آینده، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی خواهد بود و در ساعاتی از عصر و شب در برخی نقاط رشد ابر و احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران می‌رود.

مساعدی افزود: جهت باد نیز متغیر غالبا شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 30 کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی استان گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج 30 تا 90 سانتی متر و در سواحل جنوبی استان طی بعدازظهر و شب تا 120 سانتیمتر است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.