ساری؛

خدمات دهی پزشکان مازندران به هزار و85۰ بیمار در راهیان نور

هزار و85۰ بیمار در راهیان نور از یکم اسفند تا 3 فروردین 96 از گروه های پزشکی درمانی مازندران مستقر در منطقه جنوب کشور خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قربان حقی مسئول بهداری ستاد راهیان نور سپاه کربلا تعداد پزشک هایی را که از اول مهر تا سوم فروردین در مناطق عملیاتی حضور داشتند را حدود 15 پزشک اعلام کرد و گفت: 70 نفر با گروه های پزشکی این نهاد همکاری کردند که شامل پزشک عمومی ،پرستار برادر و خواهر ، تکنسین دارو ، تکنسین اتاق بی هوشی ،راننده آمبولانس هستند.

وی با بیان اینکه اکیپ های کامل پزشکی از یک اسفند در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر ، اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک و یادمان هفت تپه مستقر هستند افزود: در هر دوره اکیپ های پزشکی شامل 14 نفر پزشک عمومی ، پرستاران خواهر و برادر ،ماما ،بهیار ، تکنسین اتاق عمل و بیهوشی و راننده آمبولانس که عمل های جراحی سرپایی ، گچ گیری و جراحی های کوچک را هم انجام می دهند، حضور فعال دارند.

نماینده معاونت بهداشت و درمان سپاه کربلای مازندران گفت : حدود 17 میلیون تومان دارو در این مدت مصرف شده و با هماهنگی های انجام شده بیمارهای بدحال بعد از معالجه ی ابتدایی به بیمارستان ولیعصر خرمشهر اعزام شدند .

سرهنگ قربان حقی افزود: تمام اکیپ پزشکی و دارو و تجهیرات اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک توسط سازمان تامین اجتماعی استان و امکانات پزشکی و اکیپ اردوگاه شهدای مازندران خرمشهر و هفت تپه توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی بابل تامین می شود .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.