ساری؛

اعزام 4 هزار و 800 بانوی مازندران به راهیان نور

۴ هزار و ۸۰۰ بانوی مازندرانی تا 29 اسفند 95 به راهیان نور اعزام شدند.

رخشنده مسئول سازمان بسیج خواهران جامعه زنان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه حضور زائران در مناطق جنگی در قالب راهیان نور موجب احیای روحیه شهادت طلبی می شود گفت : 10 هزار نفر از خواهران استان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی آمار خواهران اعزامی به راهیان نور را تا 29 اسفند ، ۴ هزارو ۸۰۰ نفر اعلام کرد افزود : از این تعداد 90 نفر از خواهران به عنوان خادم الشهدا به اردوگاه های مازندران اعزام شدند و طبق برنامه ریزی های انجام شده امید است که تا پایان این دوره از اعزام ها 10 هزار نفر از خواهران استان به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران گفت: برنامه های فرهنگی ویژه زائر اولی ها نیز اجرا شد و برای اثرگذاری اردوهای راهیان نور برنامه های متنوعی انجام شود تا زائران هنگام برگشت از اردوی راهیان نور هم بتوانند حال و هوای معنوی سرزمین نور را با خود داشته باشند.

رخشنده افزود: مهم ترین برنامه های انجام شده برای کاروان های راهیان نور نرم افزاری بوده و شامل بسته های فرهنگی که حاوی بسته های معرفی شهدای شهرستان برای هر کاروان و نیز شهدای شاخص کشوری بود٬ که در اختیار زائران قرار گرفت .

انتهای پیام/ ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار