ساری؛

برگزاری مراسم جشن ازدواج دو زوج مازندرانی در سرزمین عشق

اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر ، شب سال تحویل میزبان دو عروس و داماد است و قرار است زائران راهیان نور برای دو زوج جوان مازندرانی جشن عقد و ازدواج برگزار کنند.

سرهنگ قاسم موقر مسئول سازمانی اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: دو نوعروس و نو داماد از شهرستان های بهشهر و فریدونکنار در شب سال تحویل و در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر مراسم عقد و جشن ازدواج خود را برگزار می کنند.

وی افزود: امروز به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام و روز مادر خادمین شهدای مازندران و زائران راهیان نور به دیدار تعدادی از مادران معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در شهرستان های خرمشهر و آبادان می روند و با اهداء گل و هدیه از مقام شامخ مادران شهدا تجلیل می کنند.

مسئول سازمانی اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در 10 روز گذشته 8 هزار زائر مازندرانی از خدمات اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر بهرمند شدند٬ گفت : در شب سال تحویل حدود ۵ هزار زائر مازندرانی در اردوگاه های اندیمشک و خرمشهر پذیرایی می شوند و در روز سال تحویل در دو یادمان شلمچه و هفت تپه مستقر خواهند شد.

سرهنگ مو قر با بیان اینکه در روز جمعه با حضور زائران و خانواده های شهدا و خادمین شهدا یادمان چیلات که یادآور دلاورمردی های رزمندگان سرافراز لشگر 25 کربلا در عملیات والفجر 6 بود افتتاح شد افزود: در عملیات والفجر 6 در چیلات شهید عالی و تعدادی از شهدای مازندرانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار