ساری،

هفت تپه منطقه مظلوم

منطقه هفت تپه محل شهادت سرداران لشکر 25 کربلای مازندران مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرگرد روح الله صادقی معاون اجرایی لشکر 25 کربلای مازندران گفت: منطقه هفت تپه از سال 64 مقر لشگر 25 کربلا بوده است و مظلوم واقع شده است.

وی افزود: اهمیت هفت تپه برای لشگر 25 کربلا به لحاظ دسترسی به ریل و حمل و نقل و ترانزیت تجهیرات و تسلیحات بوده است و این منطقه از عقبه لشگر های عملیاتی است که مورد هجوم و حمله دشمنان قرار گرفت و شهدای زیادی از سرداران و فرماندهان گردان ها را به جای گذاشت.

معاون اجرایی لشکر 25 کربلای مازندران گفت: منطقه هفت تپه یکی از نقاط حساس برای پشتیباتی رزمندگان خط مقدم بوده است که آموزش های ثانویه دفاعی و عملیاتی در آن اجرا می شد.

سرگرد صادقی افزود: با توجه به حضور 13 هزار زائر راهیان نور در منطقه هفت تپه در سال های گذشته تاکنون 5 هزار و 400 زائر از استان های مختلف کشور که بیشتر آنها مازندرانی بودند، از یادمان هفت تپه بازدید داشتند و پیش بینی می شود تا پایان ایام نوروز حدود 15 هزار زائر ار این منطقه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه منطقه هفت تپه مظلوم واقع شده است٬ گفت: ایجاد یادمان هفت تپه و آثار دفاع مقدس برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت همت همگانی دستگاه های استان را می طلبد و نباید تصور کرد این مهم تنها وظیفه سپاه و بنیاد حفظ آثار است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار