اصفهان؛

ورود 10 هزار و 850 مسافر از سمت شرق اصفهان

از 29 اسفند ماه سال گذشته تا به امروز 580خودرو و 10 هزار و 850 مسافر از سمت شرق شهر وارد اصفهان شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول ستاد اجرایی منطقه 15 ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: ورودی شرق اصفهان یکی از ورودی های مهم برای میهمان نوازی از گردشگران نوروزی است.
رضا مختاری بیان کرد: در همین راستا ستاد هدایت و اسکان امام رضا (ع) در شرق اصفهان برپا شد.

مسئول ستاد اجرایی منطقه 15 شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه مسافران یزد، کرمان، بندرعباس و ... از ورودی شرق وارد شهر اصفهان می شوند سعی شده تا تمام امکانات رفاهی، ایمنی و امنیتی آنان فراهم شود.
مختاری با تاکید بر اینکه از روزهای گذشته تا به امرور مسافران بی شماری از سمت شرق وارد شهر شده اند، ادامه داد: از 29 اسفند ماه سال گذشته تا به امروز 580خودرو و 10 هزار 850 مسافر از سمت شرق وارد اصفهان شهر زیبای خدا شده اند.

وی  با اشاره به اینکه در ستاد اسکان امام رضا (ع) برنامه های شاد و مفرحی اجرا می شود، ادامه داد: برنامه های ویژه فرهنگی برای شهروندان به خصوص کودکان در این ستاد اجرا می شود.

مسئول ستاد اجرایی منطقه 15  ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با همکاری آموزش و پرورش، هلال احمر، پلیس انتظامی، اتحادیه هتل داران ، مهمان پذیران و بخش خصوصی نیز تمهیدات لازم برای آرامش مسافران اندیشیده شده است.
مختاری خاطرنشان کرد: در ستاد اسکان امام رضا (ع) اطلاعات لازم و مکان های تاریخی و گردشگری شهر به مسافران ارائه و معرفی می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.