انجام تحقیقات گسترده هوا فضا دانشگاه علم و صنعت

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: تحقیقات گسترده‌ای در حوزه هوا فضا در دانشگاه علم و صنعت با هدف تسلط کشور بر موضوعات فضایی انجام می‌شود.

انجام تحقیقات گسترده هوا فضا دانشگاه علم و صنعت
محمدرضا برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت این دانشگاه در حوزه هوا و فضا اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت به عنوان یک مرکز آموزشی کارآفرین اقدام خوبی در حوزه پژوهش و ساخت ماهواره‌های مخابراتی تحقیقاتی و سنجش از راه دور انجام داده است.
 
وی بیان کرد: رشته هوا فضا از چند سال پیش در دانشگاه علم و صنعت تاسیس شده و دانشجویان با کمک استادان این حوزه به این تکنولوژی دست پیدا کرده و در نهایت ماهواره‌های مختلفی را به فضا پرتاب و کشور را به عضویت سازمان بین‌المللی فضایی در آورده‌اند.
 
برخورداری عنوان کرد: تکنولوژی هوا فضا بسیار گسترده است به طوری که ساخت ماهواره قسمت کوچکی از این حوزه محسوب می‌شود و مقوله هوا فضا گسترده‌تر از این موارد است که به خاطر علاقه کشورمان به پرتاب ماهواره بیشتر تحقیقات و پژوهش‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد.
 
وی عنوان کرد: دانشگاه علم و صنعت به خوبی در حال طی کردن مسیر رشد و ترقی بوده و بین‌المللی شدن و کارآفرینی یکی از اهداف اصلی این دانشگاه است تا دانشجویان پس از تحصیل شغل مناسبی برای خود داشته باشند.
 
رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت با وزارت علوم و سایر دانشگاه مطرح دنیا ارتباط تنگاتنگ و خوبی دارد و در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه در کشورهای مختلف از جمله فرانسه مشغول به تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار