سمنان;

ثبت نام بیش از 100 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی دراستان

با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستادر استان سمنان 153 نفر ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت : از این تعداد 138 تن مرد و 15 تن زن هستند که در 20 شهر و 308 روستا نام نویسی نام کرده اند.

وی با اشاره به افزایش تعداد روستاهای استان سمنان بر اساس آخرین سرشماری افزود : 106 تن به عنوان اعضای اصلی شورای شهر و 958 تن نیز به عنوان اعضای اصلی شوراهای روستا به پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستای استان راه می یابند.

منقی با اشاره به این که روزانه هشت فرمانداری و 14 بخشداری کار نام نویسی و ارسال مدارک داوطلبان به مراجع چهارگانه برای رسیدگی و بررسی سوابق داوطلبان را انحام می دهند ، یادآور شد: از هفتم تا شانزدهم فرودین 96 سوابق آنان مشخص و از 17 تا 23 فروردین صلاحیت داوطلبلان زیر نظر هیات های اجرایی انجام می شود.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ، اعضای اصلی و علی البدل انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستای استان را یک هزارو 763 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک هزارو 64 نفر عضو اصلی و 699 تن هم عضو علی البدل هستند.

گفتنی است ، ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه 30 اسفند 95 آغاز شد و تا ششم فروردین سال 96 ادامه دارد.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار