سمنان؛

افزایش آمار داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی استان

بیش از 600 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان در پاسخ به آخرین آمار ثبت نام شدگان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان سمنان، گفت: در پایان روز چهارم ۲۱۶نفر شامل ۱۹۸مرد و ۱۸ زن در حوزه های انتخابیه مختلف ثبت نام کردند.

سعید متقی با بیان اینکه در مجموع ۹۱۵ نفر شامل ۵۷۴مرد و ۴۳زن تا کنون در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان سمنان ثبت نام کرده اند، افزود: در سطح استان مجموعا در ۳۲۸شهر و روستا انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد که ۳۰۸ روستا و ۲۰ شهر را شامل می شود.

وی اظهارداشت: آخرین مهلت ثبت نام ششم فروردین ۹۶ است لذا داوطلبان تا ساعت ۲۴روز مذکور تنها فرصت دارند تا به بخشداری ها و فرمانداری ها مراجعه کرده و ثبت نام کنند چرا که پس از آن فرایند دیگری از انتخابات آغاز شده و امکان تمدید مهلت ثبت نام وجود ندارد.

متقی با بیان اینکه از داوطلبان می خواهیم تا ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند، افزود: تمامی بخشداری ها و فرمانداری های سطح استان سمنان از هشت صبح تا چهار بعد از ظهر آماده نام نویسی از داوطلبان حضور در انتخابات هستند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار