سمنان؛

شاخص های امنیتی در تعرفه‌ های رای‌

با تعبیه 10 شاخص امنیتی در تعرفه‌های رای‌گیری امکان هر گونه تقلب در انتخابات از طریق تعرفه‌ها به صفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمود قنبری معاون سیاسی- امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت : با این تغییرات امکان هر گونه تقلب در انتخابات از طریق تعرفه‌ها به صفر رسیده است.

محمود قنبری با بیان اینکه تعرفه‌های رای قبلا از نظر امنیتی پنج شاخص داشتند افزود : امسال برای اولین‌بار این شاخص‌های امنیتی به 10 شاخص ارتقاء یافتند.

وی با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبری معظم در خصوص صیانت از رای مردم تصریح کرد : مقام معظم رهبری رای ملت را حق‌الناس دانسته‌اند لذا حفاظت از رای مردم هم از نظر قانونی و هم از نظر شرعی یک تکلیف است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از آمادگی استان سمنان برای برگزاری انتخاباتی پر شور با حضور حداکثری مردم در این استان خبر داد و اظهار داشت : بدون تردید 29 اردیبهشت 96 نیز همچون انتخابات گذشته با حضور پرشکوه مردم همیشه در صحنه کشور و از جمله مردم متدین استان سمنان برگزار خواهد شد.

قنبری از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات به‌عنوان راهی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی نام برد و افزود : مشارکت حداکثری در انتخابات سبب می‌شود که همه شاخص‌های امنیتی در ایران افزایش بیشتری بیابد.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار