سمنان؛

پیش بینی بیش از 700 شعبه اخذ رای در استان سمنان

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در سراسر استان ،۷۸۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش بینی تعداد شعبات اخذ رای گفت : تعداد ۷۸۷ شعبه انتخابات در استان خواهیم داشت که ۶۴۷ شعبه از این تعداد ثابت و ۱۴۰ شعبه سیار خواهد بود.

محمود قنبری افزود: تلاش برای آموزش افراد متصدی اخذ رای در شعبات شهری و روستایی صورت گرفته که امیدواریم فرآیندهای انتخاباتی به خوبی برگزار شوند و شاهد استقبال قابل توجه مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته مانور انتخابات در شهرستان های هشت گانه استان نیز انجام شد، تصریح کرد : سطح آگاهی و آمادگی مجریان انتخابات مناسب ارزیابی می شود.

قنبری با بیان اینکه فرمانداری ها و بخشداری ها از روز سی ام اسفندماه برای ثبت نام داوطلبان آماده هستند، اظهار داشت: داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از این مکان ها مراجعه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان  در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: برگزاری نشست های تخصصی در انتخابات با هدف تشریح و تبیین انتخابات و تحقق هدف مشارکت حداکثری انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد : دشمنان در خارج از مرزها بدنبال پایین آوردن سطح مشارکت مردم هستند پس باید حواسمان به ترفندها و نقشه های آنان باشد همانطور که مسئولان نیز هشدار داده اند امروز دشمنان سعی خواهند کرد تا هم مشارکت و هم امنیت انتخابات ما را تحت الشعاع قراردهند که قطعا به این مقصود خود نخواهند رسید.

قنبری با بیان اینکه در کشور ما و در تمام جناح ها و گروه‌ها هیچ اختلاف نظری در بحث مشارکت حداکثری و تامین امنیت انتخابات نیست، افزود : تمام تشکل ها و گروه‌های فعال نظام در ایجاد وحدت، شور و همدلی و در نتیجه افزایش مشارکت مردم در عرصه انتخابات موثر هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان  با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی سطح آگاهی مردم ما بالا رفته و این امر در سلامت و امنیت انتخابات و نیز افزایش شور و حضور آنان موثر است، افزود: مردم کشور ما گوش به فرمان رهبری هستند و بی تردید در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب حضوری فعال در انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار