سمنان;

بیش از 700شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شده است

787شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود قنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : دریازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، بیش از 690 شعبه اخذ رای در استان در نظر گرفته شد که با توجه به افزایش جمعیت براساس سرشماری نفوس و مسکن سال جاری تعداد این شعبه ها افزایش یافته است.

وی با بیان این که 140 شعبه اخذ رای از این تعداد سیار هستند ، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده فرمانداران و بخشداران استان کارت هوشمند انتخابات دریافت کردند و این افراد مسوولیت نظارت دقیق بر روند اجرای این رویداد سیاسی را برعهده دارند.

محمود قنبری با اشاره به آغاز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با فرمان وزیر کشور از امروز افزود : ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا از سی ام اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا ششم فروردین سال 96 ادامه خواهد داشت.

قنبری گفت : ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هم از 22 فروردین تا سال 96 به مدت سه روز انجام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت : گواهی عدم سوء پیشینه امسال به مدارک مورد نیاز داوطلبان اضافه شده که از یکماه پیش اطلاع رسانی در این خصوص هم انجام شده تا داوطلبان بتوانند سرعت عمل بیشتری در ثبت نام داشته باشند.
 
رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت : نظر قطعی هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درباره داوطلبان ثبت نام شده ، هفدهم اردیبهشت ماه اعلام  و تبلیغات انتخاباتی هم از 21 تا 27 اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است ، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا همزمان بیست و نهم ادیبهشت ماه سال 96 برگزار خواهد شد.
انتهای پیام / ه



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.