آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در نوروز ۹۶

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای حفاظت از اراضی در ایام تعطیلات نوروز در آمادگی کامل به سر می برند.

آمادگی کامل نیروهای یگان برای حفاظت منابع طبیعی بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سهیل مهاجری پیش از ظهر شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های نوروزی با بیان اینکه کار یگان این اداره در حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی تعطیل پذیر نیست، از آمادگی کامل نیروهای یگان حفاظت در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی جلوگیری از تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز را یکی از مسئولیت‌های یگان منابع طبیعی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هم‌افزایی با دیگر نهادها بتوانیم در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی گام‌های موثری برداریم.

این مقام مسئول اضافه کرد: با اولویت‌بندی و مشخص‌شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف، ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی در سراسر استان به گشت زنی مستمر در ایام نوروز مشغول هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرتصریح کرد: برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو گمان می‌برند، در ایام نوروز همه جا تعطیل است و می‌توانند به انفال و منابع طبیعی دست‌اندازی کنند در حالی که یگان ما کاملا آماده است.

مهاجری تصریح کرد: منابع طبیعی استان بوشهر با همکاری و مشارکت مردم و دیگر دستگاه‌های متولی، طرح حفاظت از اراضی را در تعطیلات نوروز ۹۶ در تمام استان اجرا و با معارضان و متخلفان برخورد جدی خواهد کرد.

وی  خاطرنشان کرد: سامانه‌های تلفنی این اداره و همه ادارات در شهرستان‌ها و یگان حفاظت آماده دریافت گزارش های مردمی در حوزه تخریب و تصرف های غیر قانونی، قطع درختان و آتش سوزی‌ها است.

مهاجری مردم را بهترین حامیان و حافظان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می‌تواند نقش کلیدی و اساسی در حفاظت از این مواهب الهی ایفا کند.

وی ضمن تبریک سال جدید برای مردم استان بوشهر و سالی پر برکت برای هموطنان اظهار داشت: منابع طبیعی در سالی که گذشت اقدامات مهمی را با همکاری سمن‌ها و مردم به سرانجام رسانید و انشاءالله در تعطیلات نوروز نیز در کنار هم خواهیم بود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.