استفاده‌ی 140هزار نفر از مسافران نوروزی از پارک‌های جنگلی استان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از استفاده‌ی بیش از 140هزار نفر از مسافران نوروزی از پارک‌های جنگلی استان خبر داد.

استفاده‌ی 140هزار نفر از مسافران نوروزی از پارک‌های جنگلی استان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری با اشاره به اینکه بیش از 140 هزار نفر از مردم تعطیلات نوروز خود را در پارک‌های جنگلی سراسر استان سپری کردند، اظهار داشت: استفاده حداکثری مردم استان و میهمانان نوروزی از پارک های جنگلی در شش شهرستان نقطه عطفی در عملکرد این اداره محسوب می‌شود و ما به این میزبانی افتخار می‌کنیم.

وی افزود: پارک‌های جنگلی چاهکوتاه در شهرستان بوشهر و سرکره در دشتستان و همچنین پارک جنگلی بنه گز در شهرستان تنگستان بیشترین بازدید نوروزی را داشتند و از طرفی پارک جنگلی گلوبردکان در شهرستان جم نیز مورد استقبال گسترده میهمانان نوروزی قرار داشت و پارک‌های جنگلی این اداره در شهرستان های دیلم و دشتی نیز در تعطیلات نوروز میزبان حداقل 10 هزار نفر از هم استانی‌ها و میهمانان نوروزی قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به بازدید از بیشتر پارک‌های جنگلی در تعطیلات نوروز گفت: در تعطیلات نوروز از بیشتر پارک‌های جنگلی استان بازدید کردیم و خوشبختانه رضایت عمومی مردم از این تفرجگاه‌ها و استقبال گسترده آنها مایه دلگرمی همکاران ما شده بود و در این راستا خدمات بهداشتی و در برخی از پارک‌ها توزیع کیسه‌های زباله نیز در میان بازدید کنندگان انجام می‌شد.

این مقام مسئول منابع طبیعی با اشاره به آمادگی کامل پرسنل و نیروهای حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی به خصوص در روز طبیعت نیز عنوان کرد: تمامی توان اداره کل منابع طبیعی برای سپری کردن روزی شاد و مفرح در دامان طبیعت بسیج شده بود و مردم نیز همکاری خوبی با ما داشتند وخوشبختانه هیچ گونه آتش‌سوزی و یا موارد دیگر گزارش نشد.

مهاجری، مراقبت و نگهداری و درآمد زایی و اشتغال در 750 هکتار از پارک‌های جنگلی در استان بوشهر را فرصتی استثنایی برای بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری استان آماده هرگونه همکاری با بخش خصوصی برای اشتغال‌زایی و تحویل کامل پارک‌های جنگلی است.

وی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، این موضوع در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد و طبق بررسی‌های به‌عمل آمده پارک‌های جنگلی استان فرصت‌های مناسب گردشگری و اشتغال را به همراه خود خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.