ساعتی پیش؛

اتصالی برق خانه را طعمه حریق کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اهواز گفت: 1 منزل مسکونی بدلیل اتصالی برق در آتش سوخت.

اتصالی برق خانه را طعمه حریق کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مقصود حق‌شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: ساعت 11:31 دقيقه امروز (15 فروردین‌ماه) طی تماس مردمی با سامانه 125 وقوع آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان نادری گزارش شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی 125 سریعا آتش‌نشانان را با امکانات وتجهیزات تخصصی مورد نیاز از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد و با وجود شلوغی خیابان‌ها آتش‌نشانان 5 دقيقه بعد در محل حادثه حاضر شدند و با ايمن‌سازي محل حادثه و  استفاده از تجهيزات خاموش‌كننده، حريق را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر اتاق‌ها و واحدها جلوگيري کردند.

حق شناس بیان داشت: دراین عملیات 9 مامور آتش‌نشان به همراه 3 دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد و نجات شرکت داشتند. علت این حریق نیز توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی اتصالی برق از ناحیه کنتور برق گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: همچنین ساعت 19:08 روز گذشته (14 فروردین)  طی تماس یک شهروند با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اهواز وقوع حریق یک دستگاه خودروی پژو در شهرستان کارون گزارش شد.

وی اذعان داشت: آتش‌نشانان  در قالب یک تیم متشکل از دو خودرو اطفاء و یک خودروی امداد و نجات  اعزام و به دلیل ترافیک سنگین 6 دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

مقصود حق‌شناس خاطرنشان کرد: در این حادثه 2 نفر مصدوم شدند که توسط آتش‌نشانان به آمبولانس اورژانس انتقال یافتند. این خودرو در اثر نشت گاز در ناحیه موتور دچار حریق شده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.