اردبیل؛

آغاز فعالیت 17 پایگاه امداد و نجات در استان اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز فعالیت ۱۷ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز ارشادیان در جلسه هماهنگی پایگاه‌های امداد و نجات اردبیل گفت: 12 پایگاه ثابت و 5 پایگاه سیار در طرح نوروزی استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کردند تا بتوانند از این طریق خدمات‌رسانی مطلوبی به مسافران و رانندگان داشته باشند.

وی با بیان این‌که طرح امداد و نجات نوروزی به صورت ملی اجرا می‌شود، افزود: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده‌ای و شتاب‌دهی برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان است تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن امدادرسانی به مددجویان را انجام دهیم و شاهد کاهش تلفات باشیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه یک هزار و 760 نفر در روز نیروی انسانی در طرح نوروزی امداد و نجات در سطح استان اردبیل به کار گرفته می‌شوند، بیان کرد: 41 دستگاه خودروهای عملیاتی در این طرح به کار گرفته خواهند شد که شامل 17 دستگاه آمبولانس، 10 خودروی ست نجات و 14 دستگاه خودروی پشتیبان است.

ارشادیان تصریح کرد: یک فروند بالگرد امدادی از پنجم فروردین ماه به مدت 15 روز در استان مستقر می‌شود تا در صورت نیاز از آن در امدادرسانی استفاده کنیم و بتوانیم خدمات‌رسانی مطلوبی به مددجویان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 15 نفر در قالب تیمهای واکنش سریع در مرکز استان به صورت آماده‌باش خواهند بود، اظهار کرد: امکانات اسکان و تغذیه اضطراری در پایگاههای جاده‌ای برای ارائه خدمات به مسافران تهیه شده است که از این طریق مطالبات و خواسته‌های مردم در شرایط اضطرارای به حداقل برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.