اردبیل؛

ارائه خدمات به 15 هزار نفر در ایستگاههای هلال احمر استان اردبیل

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارائه خدمات به 15 هزار نفر در ایستگاه های هلال احمر این استان در سه روز اول دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید جوادزاده گفت: این خدمات توسط 131 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان ارائه شده که 77 نفر آنها خانم و 54 نفر آقا بوده اند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مسافران تشریح کرد: 781 نفر از مسافران به کمپین 'نه به تصادفات جاده ای' و کمپین 'کتابخوانی در سفرهای نوروزی' پیوسته اند.

جوادزاده گفت: 702 نفر از ایستگاه های سلامت ، 439 نفر از ایستگاه های فضای دوستدار کودک و 510 نفر از خیمه های نماز در سه روز اول دور دوم سفرهای نوروزی استفاده کرده اند.
وی همچنین با اشاره به اقلام توزیعی در این مدت تصریح کرد: هفت هزار و 42 نقشه ، 6 هزار و 473 عدد بروشور و 10 هزار و 172 عدد سایر محصولات در بین مسافران توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز از امدادرسانی به 6 حادثه در سه روز گذشته از دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

عزیز ارشادیان افزود: پنح فقره از این حوادث، جاده ای بوده و یک مورد هم خدمات مناسبتی است.
وی با بیان اینکه در این حوادث به 25 نفر امدادرسانی شده ، تصریح کرد: 20 نفر در حوادث جاده ای آسیب دیده و پنج نفر هم در خدمات مناسبتی امدادرسانی شده اند.

ارشادیان با اشاره به اینکه در این حوادث پنج نفر نجات یافته وجود دارد، افزود: از این تعداد سه نفر به صورت سرپایی درمان شده و دو نفر هم به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این حوادث هفت تیم عملیاتی ، 23 نفر نیروی عملیاتی و 6 دستگاه خودروی آمبولانس به کار گرفته شده بود.

وی گفت: یک هزار و 760 نفر روز نیروی انسانی، 41 دستگاه خودروی عملیاتی در طرح هلال احمرنوروزی به کار گرفته شده که شامل 17 دستگاه آمبولانس ، 10 خودرو ست نجات و 14 دستگاه خودروی پشتیبان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.