اردبیل؛

اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان به ایستگاههای آتش نشانی اردبیل

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل از اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان به ایستگاههای آتش نشانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیم لاهوتی فر در جلسه برنامه‌ریزی برای تجهیز ستادهای مدیریت بحران شهرداری‌های اردبیل تصریح کرد: پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرداری‌های استان اختصاص یافته بود که از این میزان دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به ایستگاه‌های آتش‌نشانی اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار جهت تجهیز ۱۲ ایستگاه آتش‌نشانی هزینه می‌شود و علاوه بر تجهیز برخی ایستگاه‌ها، در برخی شهرها ایستگاه‌های جدید احداث شده بود که جهت تجهیز از این اعتبار استفاده می‌شود.

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل همچنین به بازدیدهای دوره‌ای از ایستگاه‌های آتش‌نشانی تأکید کرد و گفت: موارد لازم جهت رعایت به شهرداری‌ها انعکاس می‌یابد.

لاهوتی فر با اشاره به اختصاص شش دستگاه ماشین‌آلات به آتش‌نشانی‌ها اضافه کرد: در خرید ماشین‌آلات ۳۰ درصد از مبلغ توسط شهرداری و ۷۰ درصد توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تأمین می‌شود.

وی به اختصاص ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات برای مدیریت بحران در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر این شیر هیدرانت آتش‌نشانی نیز در سال گذشته به تعداد ۹۴ دستگاه و امسال به تعداد ۳۰ دستگاه توزیع شد.

لاهوتی فر افزود: به تعداد ۱۰ مورد ست امداد و نجات هیدرولیک نیز در شهرداری‌ها توزیع شده است.

وی همچنین از اجرای دوره آموزشی اطفا حریق با همکاری آتش‌نشانی شهر تبریز خبر داد و افزود: نیروهای شهرداری به صورت مرحله به مرحله اعزام شده و آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.