اردبیل؛

افزایش کشفیات "مواد مخدر" در اردبیل

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: در مقایسه با سال گذشته امسال میزان کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل ۱۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،بهنام بهشتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: در مقایسه با سال گذشته امسال میزان کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل 13 درصد افزایش یافته ژو در این زمینه عوامل مبارزه با مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند تا بتوانند تا حد امکان از توزیع مواد مخدر جلوگیری کنند.

وی افزود: استفاده از ظرفیتهای سازمانهای مردم نهاد در رابطه با کاهش اعتیاد یکی از موارد مهمی است که امیدواریم با مشارکت و همکاری آنها بتوانیم گامهای موثری در رابطه با کاهش اعتیاد و بهبود وضعیت جامعه برداریم و شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی در منطقه باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: با توجه به این‌که بحث آسیبهای اجتماعی به ویژه اعتیاد و طلاق از معضلات اساسی جامعه به شمار می‌آید، بنابراین نیاز است که برنامه‌های فرهنگی مناسب و پیشگیرانه مانند کارگاهها و دوره‌های آموزشی موثر در دستور کار قرار داده شود تا شاهد ریشه‌کن شد اعتیاد در منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم که بحث مبارزه با مواد مخدر و اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد در اولویت کاری مسئولین قرار بگیرد تا از این طریق شاهد بهبود وضعیت جامعه و کاهش اعتیاد در منطقه باشیم و به اهداف خود در راستای ریشه‌کن سازی اعتیاد در استان دست یابیم.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.